Wil je deelnemen aan Siriusactiviteiten én je studieboeken bestellen met korting? Word lid!

Klachten of problemen?

Heb je een klacht over een vak, een docent of een tentamen? Sirius kan je helpen! Samen met het opleidingsmanagement bewaakt Sirius mede de kwaliteit van de opleidingen Bestuurskunde, Gezondheidswetenschappen, European Public Administration en European Studies aan de UT. Sirius heeft frequent contact met docenten en het opleidingsmanagement, waardoor klachten of andere vragen en onduidelijkheden snel onder de aandacht kunnen worden gebracht. Mocht je dus een klacht hebben of er zijn andere onderwijsgerelateerde problemen, stuur dan een mailtje naar onderwijs@sirius.utwente.nl of kom langs in de Siriuskamer.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en komen op geen enkele manier bij een docent of medewerker zonder jouw toestemming.

Procedure klachtafhandeling

  1. Maak eerst altijd zelf een afspraak met de docent als je zelf een klacht hebt. Vaak zijn docenten bereid erover te praten en tot een oplossing te komen.
  2. Schakel Sirius of de opleidingscoördinator in. Wij en het opleidingsmanagement kunnen je verder helpen met je klacht.
  3. Als laatste uitweg kun je een officiële klacht indienen bij de Examencommissie. Kijk hier voor de procedures en de contactgegevens.
Wil je deelnemen aan Siriusactiviteiten én je studieboeken bestellen met korting? Word lid!